Bundan 20 yıl önce iletişim bu kadar kuvvetli değildi. Dolayısıyla da internet gibi bir aracın olmadığı dünyada yazıları doğrulatmak da kolay olmuyordu. Dolayısıyla otohaber'in 16'ıncı sayısında yer alan yeni Renault 21 haberi gibi metinler kaçınılmaz oluyordu. Biri kırmızı diğer mavi iki farklı çizimden hangisinin üretileceği sorgulanırken, sonuçta her iki çizimdeki otomobil seri üretime alınmadı. Öyle ki aracın adı artık rakamla değil harflerle anılıyordu: Laguna. Toyota'nın otomotiv tarihine kazandırdığı belki de son "ölümsüz" otomobillerden biri olan Corona'nın son nesli bu sayıda okurlarla paylaşılıyordu. İngiltere'de Carina E adıyla üretileceği açıklanan Corona'da 1.6 ve 2.0 lt'lik motorlar görev alıyordu. "Yıllarla Denenenler" köşesinde Skoda 120 LS ele alınırken, Nadir Çetiner'in sahibi olduğu 1956 Ford Custom sayfaları renklendiriyordu. Yedek parça ile iç ve dış lastik fiyatlarının verildiği sayfaları ise günümüzde gerçekleştirebilmemiz ne yazık ki mümkün değil.