Mercedes-Benz S Serisi öyle bir disiplin ve özenle geliştiriliyor ki, sanki markanın diğer modelleri, S Serisi geliştirilirken şekilleniyor gibi görünüyor. Bu güçlü imajın kökleri 1951 yılına, 220 isimli ve W180 karoser kodlu modele uzanıyor. Her neslinde sınıf liderliğinden de öte, otomobil dünyasının yenilikçi ve güvenli modeli olma iddiası birinci sırada yer alıyor. Şimdi ise karşımızda W 223 karoser koduyla resmi olarak S Serisi adını kullanan yedinci nesil duruyor.
- 22 Aralık 2022
Mercedes-Benz S LED farlar
Benzer tasarım tercihi farlarda da gözleniyor. İnce ve geniş farların da köşeleri yuvarlatılmış. Üç noktada ve üstünde L şeklinde çizgiden oluşan LED gündüz farları yeni bir ışık imzası oluşturuyor. Digital Light ismi verilen yeni far sistemi 2,6 milyon piksel çözünürlüğünde sahip. Test aracımızda bulunan Multibeam LED farlar da oldukça başarılı aydınlatma sağlıyor.
Mercedes-Benz S gizlenen kapı kolları
Kapılara gizlenen kapı kollarıyla gürültü seviyesi ve aerodinami konusunda avantaj elde edilmiş.
Mercedes-Benz S camları
S Serisi’nin camları güvenlik ve termal yalıtım özellikleriyle donatılmış.
Mercedes-Benz S çift egzoz çıkışı
Çift egzoz çıkışı görünümüyle arka tamponda sportif bir detay kazandırılmak istenilmiş.
Mercedes-Benz S bagaj hacmi
Elektrikli ve temassız olarak açılıp kapatılabilen 550 litrelik bagaj selefine göre 20 litrelik artış anlamına geliyor.
Mercedes-Benz S iç mekan kalitesi
İç mekandaki malzeme ve işçilik kalitesi, detaylara verilen özenle birlikte referans olacak noktada. S Serisi,teknolojiyi otomobile entegre etme konusunda da çok başarılı
Mercedes-Benz S sürücü rahatlığı düşünülmüş
Sürücü koltuğuna geçtiğimizde konfor ve yüksek kaliteden ödün verilmediğini görüyoruz.
Mercedes-Benz S arka koltuk teknolojisi
Arka koltuklarda masaj fonksiyonundan, koltuk ısıtma ve havalandırma sistemlerine kadar ihtiyaç duyulan tüm konfor detayları düşünülmüş.
Mercedes-Benz S dijital gösterge farklılığı
Dijital gösterge grubu rahat izlenebilirken ön konsoldaki 12,8 inçlik dikey OLED ekranın kullanım kolaylığı ve çözünürlüğü, sınıfında adeta yeni bir standart belirliyor.
Mercedes-Benz S konfor rahatlığı
Arka koltuklardaki yolcular için yerleştirilen 11,6 inçlik dokunmatik ekranlardan yolcuların konfor ayarları rahatlıkla yapılabilirken, multimedya özellikleri de göz dolduruyor. Bu ekranlara dokunmak yerine orta kol dayama içerisinden çıkabilen, kumanda görevi gören 7 inçlik tablet de yerleştirilmiş.
Mercedes-Benz S arka koltuk rahatlığı
S Serisi’nin arka koltuklarına geçtiğimizde asıl yeteneği ve var oluş amacı da ortaya çıkıyor. Sağ arka koltuk, şezlong biçiminde yatar pozisyona gelerek uzun süreli yolculuklarda bir otomobile göre sıra dışı bir konfor sağlıyor.
Mercedes-Benz S ön panjur
Otomobilin tasarımına baktığımızda kalın çerçeveli iri ön panjur dikkatimizi çekiyor. Selefine göre daha gösterişli olan yeni panjurun köşeleri yuvarlatılan çizgileri, iriliğinin göze batmasını engelliyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.