Bu segmentin en çok satılanı 2011'de 1.801 adetle Fiat Panda olurken, bu başarıdaki en büyük faktör uygulanan kampanyaydı. Listenin sonunda yer alan smart fortwo, sipariş üzerine ithal edilmesi ve genellikle niş otomobil arayan filoların tercihi olduğundan yılı bu şekilde kapattı. Sadece 2 kişilik olması, buna rağmen benzer fiyatlara 4 koltuklu başka bir otomobil tercih edilebilmesi de işini zorlaştırıyor. fortwo'yu geçen yılların segment liderlerinden 107 takip ederken, artık devam etmeyen kampanya da bu düşüşte etkili oldu. Benzer bir durum Citroen C1 için de geçerli oldu. Diğer modellerin arasındaki farklar ise 10 adet civarında.
A SEGMENTİ HATCHBACK
Model | Adet |
smart fortwo | 60 |
Peugeot 107 | 131 |
Citroen C1 | 223 |
Chevrolet Spark | 248 |
Suzuki Alto | 254 |