
Maybach Exelero

Ultralüks Alman otomobil üreticisi Maybach, Exelero modelini vatandaşı lastik üreticisi Fulda için 2005'te üretti.
Maybach Exelero

5.890 mm uzunluğundaki Exelero, 1930'lu yıllarda yine Fulda tarafından lastikleri test etmek için kullanılan SW 38 modelinden ilham alınarak geliştirildi.
Maybach Exelero

İç mekanda bir önceki nesil Mercedes-Benz S Serisi'ni hatırlatan ancak çok daha değerli görünen kontrol elemanlarına yer verilmiş.
Maybach Exelero

Deri, ahşap ve karbon-fiber gibi malzemelerin en kalitelileri iç mekanı süslüyor.
Maybach Exelero

6 metreye yakın uzunluğuyla gerçek bir dev olan Exelero'nun boş ağırlı da tam 2.660 kg.
Maybach Exelero

Bu ağırlıkla baş etme görevi 700 HP gücündeki 5.9 lt'lik çift turbo beslemeli V12 motora verilmiş.
Maybach Exelero

Fulda'nın yüksek hız denemelerine tabi tuttuğu Exelero'nun tasarımında öncelik aerodinamik başarı.
Maybach Exelero

351 km/s maksimum hıza ulaşan Exelero, 0-100 km/s hızlanmasını ise 4.4 saniyede tamamlıyor.
Maybach Exelero

Maksimum hız denemsi esnasında Exelero'nun yan aynaları sökülüp, özel alaşım jantlar kullanılmış.
Maybach Exelero

Araçta Fulda'nın özel geliştirdiği 315/25 ZR 23 ebatlı Fulda Exelero lastikler kullanılıyor.
Maybach Exelero

Türünün tek örneği olan ve muhtemelen dünyadaki en nadide ve radikal otomobil olarak tanımlanabilen Maybach Exelero, artık dünyanın en zengin dördüncü rapçisi olan Birdman'e ait.
Maybach Exelero

100 Milyon Dolarlık servete sahip olan Birdman, yeni oyuncağına tam 8 Milyon Dolar ödedi.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.