Karoq'un, yeniden tasarlanan ön çift farları daha ince bir görünüme kavuşurken, tam LED Matrix teknolojisini içeriyor. Diğer değişiklikler arasında geniş bir alt hava girişine sahip yeni tampon ve tüm Skoda serisinde ortak bir özellik olan yeni altıgen ızgara yer alıyor.
Profil, 17, 18 veya 19 inç çapındaki yeni jant tasarımlarının dışında aynı görünüyor. Arkada ise daha ince LED stoplar ile birlikte yenilenen tamponu görüyoruz. Skoda Karoq, SportLine donanım seviyesinde parlak siyah vurgular, renkli camlar ve standart 18 inç jantlar ile görsel olarak farklılaşıyor.
C-SUV 4390 mm uzunluğa sahip ve bu da onu makyaj öncesinden 8 mm daha uzun yapıyor. Aks mesafesi, önden çekişli versiyonlarda 2638 mm'yken dört tekerlekten çekişli versiyonlarda 2630 mm'ye düşüyor.
İçeride, yenilenen Karoq standart olarak 8 inçlik bir dijital gösterge paneliyle birlikte gelirken, daha büyük 10,25 inçlik ekran isteğe bağlı olarak sunuluyor. VW Grubu'nun kablosuz harita ve yazılım güncellemelerine izin veren üçüncü nesil modüler bilgi-eğlence sisteminde haberler, hava durumu tahmini ve takvim gibi uygulamalar yer alıyor. Sistemler, Android Auto ve Apple CarPlay bağlantısını desteklerken, araç sahipleri MyŠKODA uygulaması aracılığıyla araca uzaktan erişebiliyor.
Güvenlik açısından, makyajlı Karoq dokuz adede kadar hava yastığı ile Park Yardımı, Römork Yardımı, isteğe bağlı Seyahat Yardımı dahil olmak üzere bir dizi ADAS ile donatılmış.
Skoda, ekstra teknolojinin yanı sıra, gösterge paneli ve kapı kaplamalarında yeni dekoratif şeritler, gelişmiş LED ortam aydınlatması, isteğe bağlı hafıza fonksiyonlu elektrikle çalışan ön koltuklar ve vegan, sürdürülebilir malzemelerden yapılmış yeni bir Eco paketi sunuyor. SportLine donanımına uygun şekilde piyano siyahı tasarım özellikleri, karbon fiber tarzı vurgular, siyah bir tavan döşemesi ve ThermoFlux döşemeli spor koltuklar geliyor.
Standart bagaj hacmi alanı 521 litreyken, arka koltuklar katlandığında 1630 litreye kadar ulaşabiliyor. Ancak, isteğe bağlı VarioFlex koltuklarla, standart beş koltuklu düzende 588 litrelik bagaj ve arka koltuklar tamamen çıkarıldığında 1810 litreye ulaşıyor.
Karoq, VW Grubu'nun portföyündeki birçok otomobilde halihazırda kullanılan daha verimli EVO nesli benzinli ve dizel motorları alıyor. Benzin seçenekleri arasında 110 HP güç üreten 1.0 TSI üç silindirli motor yalnızca altı ileri vitesli düz şanzımanla tercih edilebiliyor. 1.5 TSI dört silindirli 150 HP motor, altı ileri vitesli manuel veya yedi ileri vitesli DSG ile tercih edilebiliyor. 190 HP'lik 2.0 litrelik TSI motor ise sadece yedi ileri DSG satılıyor. Bu motor aynı zamanda dört tekerlekten çekişle birlikte geliyor. 116 HP veya 150 HP güç çıkışları bulunan 2.0 TDI dört silindirli dizel de, manuel ya da DSG şanzımanla tercih edilebiliyor.Önceki model gibi, yenilenen Karoq da Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Rusya ve Çin'de üretilecek ve 60 ülkede satışa sunulacak. Rakip modeller arasında Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Peugeot 3008, Ford Kuga ve yakın zamanda makyajlanan mekanik Seat Ateca ve VW T-Roc gibi modeller yer alıyor. Yenilenen Karoq modeli, Türkiye'de 2022 yılının ikinci çeyreğinde satışa sunulacak.