Maksimum tork değeri 20 Nm artarak 260 Nm'ye ulaşan motor bu değerin yüzde 80'ini 1500 devrin altında sunuyor. Ortalama yakıt tüketimi 4.8 lt/100 km'den 4.2 lt/100 km'ye inerken Start-Stop Sistemi de eklenmiş. 110 HP'lik maksimum gücü değişmeyen revize edilmiş motorla birlikte şanzımanda ilk iki vitesin oranları da kısaltılarak düşük hızlarda daha canlı tepkiler verilmesi hedeflenmiş. Nissan cephesinden gelen bir diğer yenilik de yine SUV-Crossover sınıfını ilgilendiriyor. Bazı pazarlarda Renault ve Dacia modellerini kendi logosuyla satan Nissan, Dacia Duster'ı Hindistan pazarına yönelik olan Nissan Terrano adı altında üretmeye hazırlanıyor. Kendi tasarım felsefesine uygun bir yüz ve özgün karoser detaylarıyla yollara çıkacak olan Terrano'nun ilk etapta Hindistan'a yönelik yerel bir model olması beklenirken, motor seçeneklerinin de 4 silindirli benzinli ve dizel ünitelerden oluşması muhtemel.
Tasarımda değişiklik öngörülmesede Start/Stop gibi detayların eklenmesiyle tüketim düşürülmüş.