5 kapılı i3 konseptinde olduğu gibi 170 HP gücündeki bir elektrik motorunun görev yaptığı i3 Concept Coupe, 0-100 km/s hızlanmasını yaklaşık 8 saniyede tamamlarken, lityum-iyon bataryalardaki enerji 160 km'ye varan bir menzil anlamına geliyor. Arka tekerlekten çekişli konsept, bu yapısını seri üretimde de korurken, yüzde 100 elektriklinin yanında bir de 1.5 lt'lik içten yanmalı motorun menzil arttırıcı jeneratör olarak görev yapacağı hibrid bir versiyon da sunulacak. Karbon-fiber destekli plastik bir karışımda oluşan karoserin yüksek rijitliği sayesinde B sütununun kullanılmadığı i3 Concept Coupe'de arka yan camlardaki kıvrım yeni nesil "Hofmeister Kıvrımı" olarak tanımlanırken, geniş cam yüzeyler sayesinde hem görüş açılarının hem de kabindeki ferahlık hissinin artması hedeflenmiş. Tıpkı karoser gibi kokpitte de seri üretim öncesi son viraja girilmiş izlenimi veren i3 Concept Coupe'de kokpitin büyük kısmı, satılacak olan versiyonlarda da karşımıza çıkacak. Zaten konseptte kullanılan iDrive sistemi ve sürüş modu seçimleri, bugünün BMW'lerinde de kullanılıyor. Seri üretime yakın versiyonun büyük kısmını gözler önüne seren i3 Concept Coupe, 2013 sonunda başlayacak satışlarda önceliği 5 kapılı kardeşine verecek. Zira 3 kapılı i3'ün 2014'te yollara çıkması bekleniyor.