Opel ve Ford'un fiyatlandırmada ana akımı oluşturduğunu, Volkswagen'in bazı pazarlarda pahalı kaldığını, esas rakiplerininse, Kia, Hyundai ve Fransızlar'ın olduğunu belirtti. Corvette'e hayran olan başkan, yeni neslin artık Avrupa pazarındaki beklentileri de her zamankinden fazla karşıladığını söyledi. Avrupa'daki krizin etkilerinin daha ne kadar devam edeceğini sorduğumuz Sedran, Avrupa Birliği'nde her ülkenin aynı durumda olmadığını ve her ülkede farklı bir strateji olabileceğinin altını çizdi. Bayilerdeki giderleri azalttıkları takdirde başarının şimdilerde gelebileceğini belirten başkan, Avrupa'daki 900 kadar satış noktasının başka markalarla paylaşıldığını da sözlerine ekledi. Opel'in yeni motor ve şanzımanlarının henüz kullanılmayacağını, önceliğin Alman markada olacağını belirtti. Buna sebep olarak da benzer ürünler arasındaki fiyat farkının, pahalı satılana yaramamasını gösterdi. Opel'in PSA Grubu ile olan ortaklığınınsa şimdilik Chevrolet'ye uğramayacağını belirtti.
Yazı: Birkan Demir Çalışkan
AVRUPA'DA ÜRETİM OLMAYACAK
Yıllardır söylentilerden öteye geçemeyen Avrupa'daki ve Türkiye, Torbalı'daki üretim sorularına Sedran'dan yanıt geldi. Kore'deki üretimin daha karlı olduğunu ve Avrupa'daki üretimin düşünülmediğini, Rusya'daki fabrikanın da sadece iç pazara hizmet ettiğini belirtti.
ELEKTRİKLİ VOLT UCUZLAYACAK
Elektrikli otomobilleri Volt'ta kullanılacak yeni pillerin daha uygun fiyatlı olmasıyla aracın fiyatının ucuzlayacağını belirten başkan, BMW'nin i3 ve i8 ile başlatacağı pazarlama stratejisini yakından incelediklerini, onlardan örnek alabilecekleri dersler olduğunu söyledi.