Yılın ilk iki ayındaki otomobil satışlarıyla liderliğe yükselen ve Mart ayı ortasında başlayan 3 aylık ÖTV indirimi döneminde de hızını kesmeyen Hyundai, 2009'un ilk yarısında gerçekleştirdiği yaklaşık 30 bin adetlik otomobil satışıyla Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil markası oldu.
Hyundai, Haziran ayında 7.008 adet otomobil satışı gerçekleştirdi ve 2008 yılı Haziran ayına göre satışlarını neredeyse üç kat artırmış oldu. 2009'un ilk altı ayında da Türkiye'de 29 bin 855 adet otomobil satıp yüzde 15,7 pazar payı elde eden Hyundai, böylece satışlarını geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre tam yüzde 90 oranında artırdı ve 2009'un ilk yarısını otomobil satışlarında lider olarak kapattı.
Hyundai'nin en başarılı modeli ise Accent Era oldu ve ilk altı aydaki 17 bin 651 adetlik satışla "Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobili" unvanını elde etti. Hyundai Accent Era böylece tek başına 50 markanın altı aylık toplam satışlarını bile geride bıraktı.
Avrupa otomobil pazarı da çoğu ülkede verilen teşvikler sayesinde toparlanmaya devam ederken Hyundai'nin Mayıs ayında yüzde 17 ile satış artıran tek marka olması dikkat çekti.