Tucson ile test sayfalarında birçok kez buluştuk, bu sefer Tucson’un genel yapısından çok motor kaputu altındaki üniteye odaklandık.
Daha fazlası için: https://www.youtube.com/@otohaber
Tucson ile test sayfalarında birçok kez buluştuk, bu sefer Tucson’un genel yapısından çok motor kaputu altındaki üniteye odaklandık.
Daha fazlası için: https://www.youtube.com/@otohaber
Dört tekerlekten çekiş sisteminin sürüş güvenliği ve akıcı bir hızlanma için önemli avantaj sağladığını görüyoruz.
En güçlü Tuson olan 1.6 T-GDI Hybrid, 44 kW’lik elektrikli ve 180 HP’lik turbo benzinli motoruyla toplam 230 HP sistem gücüne sahip. Turbo benzinli 1,6 litre T-GDI motorun dünyanın ilk Sürekli Değişken Supap Süresi (CVVD) teknolojisine sahip olduğu belirtiliyor. Supapların hem açılma süresini hem de açılma miktarını değiştirebilen sistem, performansı yüzde 4, yakıt verimliliğini yüzde 5 arttırırken emisyonları da yüzde 12 azaltma iddiasında. Daha fazla performans ve daha az emisyon için geliştirilen 1,6 litrelik turbo motorun elektrikli motorla birleşmesi hem performans hem de tüketim konularında iddiasını arttırıyor.
Otomobilin içerisindeki 10,25 inçlik dokunmatik multimedya ekranının rahat izlenebilen, fonksiyonel ve ergonomik bir sistem olduğunu görüyoruz
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.