Sermayenin, teknolojinin ve iş gücünün gelişmesiyle birlikte Uzakdoğulu markaların da artık Avrupalı markalarla başabaş mücadele ettiklerine şaşırmaz olduk. Toyota ve Honda'nın açtığı yoldan hızla ilerleyen bir diğer "çekik gözlü" marka da Güney Kore'nin otomobil tercihlerinin yüzde 70'inden fazlasını karşılayan Hyundai. İçlerinde Türkiye'nin de bulunduğu 10 mevcut fabrikasında toplam 4 milyon adetle dünya sıralamasında en fazla üretim yapan beşinci marka olan, satışlarda dünyanın en çok tercih edilen dördüncü markası durumuna gelen ve son olarak 100.000 üretim hedefli Rusya ile yeni temelleri atılan Brezilya fabrikalarıyla toplam üretim merkezi sayısını 12'ye çıkartan Hyundai, bu sektörde başarının tesadüflere bağlı olmadığını gösterme amacında.
Haberler
Hyundai'nin gelecek planları
Uzakdoğu ülkelerinde yaşayanların çoğu “çekik gözlü” olarak tanımlanır. Bunda tabii ki doğruluk payı çok yüksek. Ama Hyundai gibi Avrupalı markaları tehdit eden “Açık Gözlü” Koreliler de bulunuyor. İşte Hyundai’nin gelecek planları.
- 16 Ocak 2010
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.