Hyundai i40, markanın yeni sloganı "New Thinking. New Possibilities" ile eş zamanlı olarak Cenevre'de ilk kez görücüye çıktı. Hyundai'deki değişim rüzgarının ilk ipuçlarını veren i40, markanın ulaşılabilir lüks otomobil anlayışı çerçevesinde, "Modern Premium" konseptinin yüzü olacak. Hyundai i40, markanın Avrupa Pazarı için özel olarak hazırlamış olduğu ilk D Segmenti; yani orta sınıf otomobili. Otomobilin motor seçenekleri, teknolojisi ve donanım seviyesi tamamen Avrupa Pazarı'na uygun olarak geliştirildi. Cenevre'de ilk olarak station versiyonu sergilenen otomobilin sedan versiyonu ise yılın son çeyreğine doğru satışa çıkacak.
Yepyeni Hyundai i40 Galerisi İçin Tıklayınız...
Haberler
Hyundai i40 İle Hedef Büyütüyor
Hyundai'nin Almanya, Rüsselsheim'da geliştirilen yeni orta sınıf modeli i40, tasarımı ve donanım özellikleriyle markanın yükselme hedefinde önemli bir yer tutacak.
- 16 Mart 2011
Etiketler:
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.