Günümüzde yüzbinlerle ifade edilen aylık yerli otomobil üretimi 1992 yılında binlerle ifade ediliyordu. Şubat 1992 rakamlarının açıklandığı otohaber'in 22'nci sayısında, günümüz için yüzlerde tebessüme yol açan üretim adetleri okuyoruz. Mesela Tofaş, Şubat 1992'de 10.829 adet otomobil üretirken amiral gemisi rolünü 4.096 adetle Şahin üstleniyordu. Oyak Renault ise aynı tarihte 8.441 adet otomobil üretmiş, bunların 3.536'sı Broadway olmuştu. Opel 726 adet Vectra, Otosan ise 320 adet Ford Taunus üretmişti. Bu sayıda, günümüzde yaptığımız haberciliğin bir benzerini ilk defa otohaber'de görüyorduk. Galip Bilgin'in kullandığı Fiat Tempra SW 2.0 i.e. 4x4 sürüşünün ardından gelen "Geleceğin Otomobilleri"nde Mercedes-Benz 190 (Adı C Serisi olacaktı), Ford Sierra (Mondeo oldu) ve Renault 21-X56 Texas (Laguna oldu) dikkat çekerken esas bomba Porsche ile ilgiliydi. 1994 ilkbaharında yollara çıkacağı müjdelenen 4 kapılı Porsche 989, bundan tam 15 sene sonra yani Nisan 1999'da Çin'de tanıtıldı. Adı da Panamera oldu. Nurican Hızır o hafta Haluk Numanoğlu'nun sahip olduğu 1947 Buick Super Special Limousine'yi sayfalara taşıyordu. O hafta tanıtılan otomobiller arasında 340 HP'lik BMW M5 ve Hyundai HCD-1 vardı.