TEST · Ford Focus RS
Focus RS birçok sürücünün hayalindeki, drift, drag gibi sürüş tecrübelerini olabilecek en kolay hale getiriyor. İyi yol tutuş ve yüksek performans standart olarak sunuluyor; ancak tecrübesiz sürücüler için çok uygun değil...
TEST · Ford Focus RS
Vites konsolunda Drive Mode ile Normal, Spor, Pist ve Fark isimli sürüş modları seçiliyor.
TEST · Ford Focus RS
Kalkış Kontrolü için menüdeki ayarlardan seçim yapmak gerekiyor. Yağ sıcaklığı, yağ ve turbo basıncı göstergeleri göz önünde.
TEST · Ford Focus RS
Tampon ortasına konumlandırılan LED sis lambası motorsporlarına gönderme yapıyor.
TEST · Ford Focus RS
Standart Focus'tan farklılaşmak adına sadece küçük dokunuşlar yapılmış. Mavi renkli dikişler, RS logosu ve orta konsoldaki analog göstergeler RS'e özel.
TEST · Ford Focus RS
Sinyal kolunun üstündeki düğme ile süspansiyonlar sert ayara bürünüyor.
TEST · Ford Focus RS
Ön koltuklar Recaro imzalı. Abartıdan uzak koltukların destekleri çok başarılı.
TEST · Ford Focus RS
Enlemesine yerleşitirilen 2,3 litrelik turbo benzinli motor 350 HP güç üretiyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.