
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Ferrari'nin spor Grand Tourer konseptinin yaşadığı değişimi ortaya koyan yeni dört koltuklu modeli GTC4Lusso ülkemizde de satışa sunuldu.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

0-100 km/s hızlanmasını sadece 3,4 saniyede gerçekleştiren ve 335 km/s'lik son hıza sahip 4 koltuklu Ferrari GTC4Lusso, 690 HP'lik V12 motoruyla ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle ön plana çıkıyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

FerMas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, 676 bin 500 Euro'luk anahtar teslim başlangıç fiyatına sahip yeni modelin ilk müşteri teslimini gerçekleştirdiklerini ve bir şanslı müşterinin daha Türkiye'de bu araca sahip olabileceğini belirtti.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Ferrari'nin FF modeliyle spor Grand Tourer konseptine dönüşünün ardından yeni nesil 4 koltuklu ve 4 tekerlekten çekişli yeni modeli Ferrari GTC4Lusso da ülkemiz yollarına çıkmaya başladı.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

676 bin 500 Euro'luk anahtar teslim satış fiyatına sahip olan Ferrari GTC4Lusso olağanüstü bir motor gücü isteyen, ancak araç içi konforundan, sportif zarafetten ve kusursuz detaylandırmalardan taviz vermek istemeyen sürücüler için ideal bir kombinasyonu simgeliyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Türkiye distribütörü FerMas'ın Şirket Müdürü Sinan Saip Bel konuyla ilgili olarak, "Yeni modelden ilk müşteri teslimatımızı yaptık, bir şanslı Ferrari müşterisi daha Türkiye'de GTC4Lussso sahibi olabilecek" dedi.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Adını; Enzo Ferrari'nin favorilerinden biri olan 330 GT ve zarafet ile yüksek performansı eşsiz bir şekilde birleştiren 250 GT Berlinetta Lusso gibi ünlü seleflerinden esinlenerek alan Ferrari GTC4Lusso, kendisine 'fastback' tarzı bir siluet veren son derece aerodinamik ve konik yapılı 'coupe' formlu tasarıma sahip.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

GTC4Lusso dört yolcu ve geniş bagaj kısmı için başarılı bir alan ve konforu garanti eden yeterli bir iç hacminin yanında, tavan kıvrımının alçaltıldığı arka tasarımı aracın sportif ruhunu yansıtıyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Ferrari'nin kendine özgü ikiz arka farları otomobilin arka kısmını süslerken, kaslı tekerlek yuvaları aracın atletik yapısını net biçimde ortaya koyuyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

GTC4Lusso'nun yüksek seviye performansı büyük ölçüde yeni aerodinamik çözümler ile sağlanıyor. Özellikle kütleleri yayma verimliliğini arttıran entegre hava girişlerine sahip yeni ön ızgara, kanatlarda 330 GTC'yi hatırlatan hava girişleri, tavana monte arka rüzgarlık ve yeni üç kanatlı difüzör büyük fark yaratıyor. Bu özelliklerin ortaya koyduğu etki ise düşük sürtünme katsayısı değeri olarak Ferrari GTC4Lusso'ya katkı sağlıyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Ferrari GTC4Lusso'nun 12 silindirli motoru sürekli bir güç akışı sağlarken, 8.000 d/d'da 690 HP üretiyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

2.,6 kg/HP'lik güç-ağırlık oranı ve 13.5:1 sıkıştırma oranıyla Ferrari GTC4Lusso, kategorisinde yeni bir rekora da imza atıyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

Ferrari GTC4Lusso, ilk defa arka tekerlekten yönlendirmeyle entegre edilen Ferrari patentli 4RM Evo dört çeker sistemi sayesinde her türlü yol koşulunda mükemmel çok yönlülük gösteriyor.
Ferrari GTC4Lusso Türkiye’de

İtalyan lüks süper spor otomobil üreticisinin patentli Yanal Kayma Kontrol (SSC 4.0) sisteminin evrimleşmiş son hali olan ve artık elektronik diferansiyel (E-Diff) ile SCM-E amortisörlere sahip olan yeni patentlenmiş 4RM-S (dört çeker ve yönlendirme) sistemiyle donatılan yeni model, Ferrari'nin özel yazılımı ile eşsiz bir şekilde entegre edilerek kar kaplı, ıslak veya düşük tutuşa sahip yollarda bile GTC4Lusso'nun olağanüstü torkunu efektif bir şekilde tekerleklere yansıtabilmesini sağlıyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.