
Ferrari 458 Challenge

Ferrari’nin yeni modeli 458 Italia temel alınarak pist yarış aktiviteleri için geliştirdiği Ferrari 458 Challenge versiyonu, 35’inci Bologna Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı.
Ferrari 458 Challenge

Ferrari’nin yeni tasarım dilinin ilk temsilcisi olarak da kabul edilebilen 458 Italia modeli geçtiğimiz yıl yollara tek versiyon olarak çıkmışken, 2010 yılını geride bırakmamıza sayılı günler kala sahneye yarış versiyonu 458 Challenge da çıkıyor.
Ferrari 458 Challenge

Standart versiyondan tanıdığımız 570 HP gücündeki 4.7 lt’lik V8’in görev yaptığı Challenge’da E-Diff elektronik diferansiyeli ve oranları modifiye edilmiş yarış tipi F1 tipi şanzıman kullanılıyor.
Ferrari 458 Challenge

Asfalt pist yarışlarında kullanılmak üzere geliştirilen 458 Challenge, standart 458’lere göre 50 mm alçaltılırken, 19 inçlik özel alaşım jantlara ve özel Pirelli slick lastiklere sahip.
Ferrari 458 Challenge

Ferrari’nin büyük ses getiren 599XX konseptinde ilk kez tanıtılan yeni nesil ABS sistemiyle entegre edilmiş Brembo CCM2 fren kiti ve özel ayarlı süspansiyonlar tamamen performans odaklı tasarlanmış.
Ferrari 458 Challenge

İç mekanda takla kafesi ve yarış tipi koltuklara yer verilirken, standart 458’lerde yer alan konfor ve lüks donanımlarının tamamından, ağırlık tasarrufu için feragat edilmiş.
Ferrari 458 Challenge

İç mekanda tüm kumandalar ve donanımlar yarış öncelikli olarak tasarlanmış.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.