2008 yılının son çeyreğinde yollara çıkan ve Nissan'ın Z Coupe geleneğinin son temsilcisi olan 370Z, Japon üreticinin resmi modifiye firması olan Nismo dokunuşları sonrasında eskisinden daha güçlü ve yırtıcı bir karaktere büründü. Bir spor otomobilin daha ilk bakışta gücünü belli etmesi gerektiğini düşünen Nismo ekibi, 370Z Nismo'da standart modellerden farklı bir ön tampon ve spoyler kullanarak dopingli sporcunun daha agresif bir yüz taşımasını sağlamış.
Aracın ön bölümündeki değişikliklerle birlikte arkada da yeni ve daha büyük bir spoyler, sis farının olmadığı daha sportif bir tampon ve büyütülmüş egzoz çıkışlarına yer verilmiş. Özel olarak geliştirilen 19 inçlik jantlar üzerinde yol alan 370Z Nismo'nun iç mekanında da özel işlemeli koltuklar ve yine seriye özel renk seçenekleriyle farklılık yaratılmış. Standart modellerde 331 HP güç ve 365 Nm tork üreten 3.7 lt'lik V6'yı elden geçiren Nismo mühendisleri 350 HP güç ve 374 Nm tork değerleri elde ederek standart 370Z'leri sollamışlar. Amerika ve Japonya pazarında çok tanınan ve rağbet gören Nismo modelleri arasına girmesine kesin gözüyle bakılan 370Z Nismo'nun Avrupa ve Türkiye pazarına gelip gelmeyeceğiyse belli değil.