Volkswagen'in "2009 Servis Kalite Ödülü" sahiplerini buldu. Wolfsburg'da düzenlenen Gala gecesiyle sahiplerini bulan ödüller, Avrupa'dan 100 yetkili servise verildi. Türkiye'den Doğuş Oto Maslak ve Mersin Opat Otomotiv, ödüle layık görüldüler.
Bu yıl ikincisi düzenlenen organizasyonda, servis kalitesi ve müşteri sadakati konusunda başarılı sonuçlar elde eden servislere ödülleri, Volkswagen Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Christian Klingler ve Volkswagen Satış Sonrası Hizmetleri Genel Müdürü Michael Horn tarafından verildi.
Toplamda 27 ülkeden 6450 yetkili servisin mücadele ettiği organizasyon servis işinde çalışan personeli teşvik ederek iş tekrar oranını azaltmayı, servis kalitesini yükseltmeyi ve bu sayede müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlıyor.
Volkswagen AG tarafından bir yıl süreyle yapılan değerlendirmeler neticesinde Doğuş Oto Maslak ve Opat Otomotiv, müşteri memnuniyeti ve iş tekrar oranı kriterlerine göre yapılan değerlendirmeler neticesinde ilk 100 içerisine girme başarısı gösterdiler.
Haberler
En iyi VW servislerinden ikisi Türkiye'de
Volkswagen’in bu yıl ikincisini düzenlendiği “Servis Kalite Ödülü” Wolfsburg’da düzenlenen bir törenle en iyi servislere verildi. En iyiler arasına Türkiye’den de iki Yetkili Servis girmeyi başardı. Doğuş Oto Maslak ve Mersin Opat Otomotiv, En İyi Yetkili
- 12 Ekim 2009
Etiketler:
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.