2011'de 18.5 milyon otomobil satılan Çin en büyük pazar iken 2012'de bu büyümenin yüzde 10 artacağı öngörülüyor. Bu da General Motors için 2012'de 3 milyon araç anlamını taşıyor. 2015'te ise General Motors Çin'de 5 milyon otomobil ve ticari araç satmayı planlıyor. Avrupa ile ilgili üretimi sorduğumuzda Lee şunları dile getirdi: "Avrupa'da üretim yapmakla ilgili planlarımız yok. Geneolarak çok sattığımız yerlerde üretim düşünüyoruz. Opel ve Vauxhall markalarını daha karlı bir hale getirmemiz gerekiyor. Mevcut kapasiteyi arttırmak benim görevim. Türkiye'deki Opel Torbalı fabrikası oldukça başarılıydı. Ama bu yeterli değil. Avrupa'daki satışlarımızı ve karlılığımızı arttırdığımız noktada üretim düşünülebilir. Talep olursa, esnek üretim felsefemiz sayesinde bu çok da zor olmayacaktır".
Lee, General Motors ve PSA evliliğiyle ilgili olarak da açıklamalarda bulundu. 2016 yılında bu evliliğin ilk meyvelerini yollarda göreceğimizi belirten Lee, mevcut otomobillerin değil yeni araçların yollara çıkacağını, ortak parça kullanımın yoğunlaşacağını söyledi. Ancak Avrupa'da marka birleşimi olmayacağını, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Opel ve Peugeot markalarının aynen bugün ki gibi devam edeceği belirtti.
Türkiye'nin gözbebeği olan hafif ticari araçlarla ilgili temkinli konuşan Lee, bu tip araçlardaki satış adetlerinin yeterli olması halinde kendilerinin de üretime geçebileceklerini söyledi. Avrupa'da Yılın Otomobili (COTY) seçilen Chevrolet Volt/Opel Ampera için gururlandıkları her halinden belli olan Lee, Amerika'da tasarlanan ve üretilen bir aracın ilk defa böyle bir başarıya imza attığının altını çizdi. Bu ödül sayesinde beklentinin altında giden Volt satışlarının artacağına inandıklarını söyleyen Lee, "Belki bu ödül sayesinde Amerikalılar artık gözlerini açacaklardır" dedi.