Birinci nesil Qashqai ilk kez tanıtıldığı 2007 yılından itibaren crossover ve SUV’ların geniş bir kitleye ulaşmasını sağlayan çok önemli bir model olurken 2013 yılında tanıtılan ikinci nesliyle de bu ilgiyi katladı. Qashqai, bir anlamda yaratıcısı olduğu sınıfın en çok satılanı unvanını da uzun süre korudu. Gerçek bir başarı hikayesi olan Nissan’ın kompakt SUV’u şimdi de üçüncü nesliyle karşımızda.
- 22 Aralık 2022
Nissan Qashqai bagaj hacmi
Bagaj zeminin seviyesinin ayarlanabilmesi ve ayırıcı olarak iki parçalı bölmeler oluşturulması fonksiyonelliği arttırıyor.
Nissan Qashqai motor kapasitesi
12V’luk hafif hibrit teknolojisinde 20 saniyeye kadar 6 Nm tork desteği sunuluyor.
Nissan Qashqai multimedya ekranı
Yeni nesille birlikte dijitalleşen Qashqai’nin kokpitinde dijital gösterge ve multimedya ekranı dikkat çekiyor. Gösterge grubu iki farklı stil seçeneğiyle kişiselleştirme de sunuyor.
Nissan Qashqai
Direksiyon arkasındaki kulakçıklarla manuel olarak da 7 sanal vites oranı kullanılarak keyifli şekilde yönetilebiliyor.
Nissan Qashqai dört tekerlekten çekiş
Dört tekerlekten çekişle birlikte arkada bağımsız süspansiyon geliyor. Sürüş konforu ve kalitesini arttıran bu yapı haricinde kar ve off-road modları da 4x4 ile geliyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.