BMW i3
BMW'nin ilk seri üretim elektrikli otomobili i3, mega şehirlerde yaşayanlara sadece yeni bir otomobil değil, yeni bir anlayışı da sunmak istiyor. Ancak bugüne kadar pazara sunulan diğer elektrikliler gibi en büyük handikapı, fiyatı!
BMW i3
Tamamı geri dönüştürülebilen malzemelerden oluşan i3, iç mekanında bunu bariz bir şekilde belli ediyor.
BMW i3
Kapı içi panellerde ve kokpitin üst kısımlarındaki sıkıştırılmış karışık malzeme, keçeye benzeyen bir görünüm sunuyor.
BMW i3
260 litrelik bagaj hacmi 1100 litreye kadar yükseltilebiliyor. i3'ün elektrik motoru bagajın altında, solda yer alıyor.
BMW i3
Traffic Jam Assistant gibi, 360 derece koruma sağlayan sistemler sayesinde şehir içinde güvenli sürüşler mümkün.
BMW i3
Dokunmatik iDrive'ın menü çeşitliliği her zamankinden daha fazla ama kullanımı da bir o kadar kolay.Comfort, Eco ve Eco Pro modları sunuluyor.
BMW i3
Direksiyonun arkasındaki "vites" koluna alışmak gerekiyor. Fren pedalına basmadan da kademeler değiştirilebiliyor.
BMW i3
Amerikan üretimi 30 parçadan oluşan karbon-fiber iskelet, 1400 derecede işlem görüyor ve Leipzig'de bütün otomobil bir araya getiriliyor.
BMW i3
Hızlı şarj istasyonlarında pillerin yüzde 80'i 30 dakika civarında şarj olabiliyorken, standart prizlerde bu işlem 8 saate kadar uzayabiliyor.
BMW i3
Telefon üzerinden yolculuğunuzun geri kalanını planlayabiliyor, kaloriferi önceden devreye sokabiliyor ya da şarj durumunu kontrol edebiliyorsunuz.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.