otohaber_logo
MULTIMEDYA
BMW i3
BMW i3
1 / 12

BMW i3

BMW i3

BMW'nin ilk seri üretim elektrikli otomobili i3, mega şehirlerde yaşayanlara sadece yeni bir otomobil değil, yeni bir anlayışı da sunmak istiyor. Ancak bugüne kadar pazara sunulan diğer elektrikliler gibi en büyük handikapı, fiyatı!

2 / 12

BMW i3

BMW i3

3 / 12

BMW i3

BMW i3

4 / 12

BMW i3

BMW i3

Tamamı geri dönüştürülebilen malzemelerden oluşan i3, iç mekanında bunu bariz bir şekilde belli ediyor.

5 / 12

BMW i3

BMW i3

Kapı içi panellerde ve kokpitin üst kısımlarındaki sıkıştırılmış karışık malzeme, keçeye benzeyen bir görünüm sunuyor.

6 / 12

BMW i3

BMW i3

260 litrelik bagaj hacmi 1100 litreye kadar yükseltilebiliyor. i3'ün elektrik motoru bagajın altında, solda yer alıyor.

7 / 12

BMW i3

BMW i3

Traffic Jam Assistant gibi, 360 derece koruma sağlayan sistemler sayesinde şehir içinde güvenli sürüşler mümkün.

8 / 12

BMW i3

BMW i3

Dokunmatik iDrive'ın menü çeşitliliği her zamankinden daha fazla ama kullanımı da bir o kadar kolay.Comfort, Eco ve Eco Pro modları sunuluyor.

9 / 12

BMW i3

BMW i3

Direksiyonun arkasındaki "vites" koluna alışmak gerekiyor. Fren pedalına basmadan da kademeler değiştirilebiliyor.

10 / 12

BMW i3

BMW i3

Amerikan üretimi 30 parçadan oluşan karbon-fiber iskelet, 1400 derecede işlem görüyor ve Leipzig'de bütün otomobil bir araya getiriliyor.

11 / 12

BMW i3

BMW i3

Hızlı şarj istasyonlarında pillerin yüzde 80'i 30 dakika civarında şarj olabiliyorken, standart prizlerde bu işlem 8 saate kadar uzayabiliyor.

12 / 12

BMW i3

BMW i3

Telefon üzerinden yolculuğunuzun geri kalanını planlayabiliyor, kaloriferi önceden devreye sokabiliyor ya da şarj durumunu kontrol edebiliyorsunuz.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.