Zipse kısa süre önce Alman yayını Handelsblatt ile bir konferans görüşmesi yaptı ve Tesla hakkındaki fikrini açıkladı. Tesla modellerini eleştirmekten çekinmeyen Zipse, röportaj sırasında BMW'nin müşteri memnuniyetine Tesla'dan daha fazla odaklandığını söyledi.
Zipse, "Tesla, premium segmentin pek bir parçası değil" derken, "Fiyat indirimleriyle çok güçlü bir şekilde büyüyorlar. Bizim farkımız kalite ve güvenilirlik standartlarımız. Müşteri memnuniyeti konusunda Tesla ile farklı beklentilerimiz var." diyerek sözlerini sürdürdü.
BMW, Tesla'yı premium segmentte bir rakip olarak görmese de, son rakamlar, yılın ilk dokuz ayında Mercedes-Benz'i geride bırakarak, kendisini üçüncü en çok satan 'lüks' araç markası haline getirdiğini ortaya koyuyor. Bu yıl ABD'de, BMW tarafından satılan 245.864 araca karşılı, Tesla toplam 230.885 Tesla otomobil satışı gerçekleştirdi.
BMW, i4 ve iX gibi tamamen elektrikli modelleri tanıtmanın yanı sıra, 2025 yılı sonuna kadar müşterilerine en az 2 milyon tam elektrikli araç teslim etmeyi hedefliyor. BMW, elektrikli otomobillerin 2030 yılına kadar küresel üretiminin yaklaşık yüzde 50'sini oluşturacağına inanıyor.