Subaru denince akla gelen ilk kavramlardan biri performanslı 4 tekerlekten çekişli otomobiller ve bunu yaratan başlıca model markanın performans serisi WRX. Daha önce Impreza WRX adıyla satılan ancak son neslinde başı başına bir model haline gelen WRX'in yeni nesli Los Angeles Otomobil Fuarı'nda sahneye çıkmaya hazır. Standart Impreza Sedan'lara göre arttırılan iz açıklıkları, genişletilmiş çamurlukları ve motor kaputundaki hava girişiyle özel bir versiyon olduğunu belli eden WRX'te tasarım bir yana en önemli değişim motorda yapılmış.
Daha önce 2.5 lt'lik bir 4 silindirli boxer kullanan Subaru, yeni nesilde 2.0 lt'lik bir ünitede karar kılmış. 6 ileri manuel ve sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman seçeneklerinin sunulduğu yeni WRX'te manuel şanzımanda güç dağılımı ön ve arka aka tekerlekler arasında eşitken, otomatik şanzımanda güç dağılımı değişken. 272 HP gücündeki yeni motorla birlikte performansın artmasına karşın yakıt tüketiminin düştüğü iddia edilirken, detaylar fuarla birlikte gün yüzüne çıkacak.WRX'lerin dopingli versiyonu olan WRX STI'da 2.0 lt'lik yeni motor yerine 2.5 lt'lik mevcut boxer görev yapacak.
Subaru Los Angeles'ta yeni WRX'in yanında, 2014'te 25 yılı geride bırakacak orta sınıf temsilcisi Legacy'nin çeyrek yüzyıllık mazisini de bir konseptle onurlandırıyor. Legacy Concept, markanın uzak durduğu orta sınıf coupe arenasına giriş yapabileceğinin sinyali olarak algılansa da, aslında gelecekteki tasarım dilinin ilk kelimelerinden biri olma özelliğini taşıyor. 4.93 metrelik uzunluğu ve 1.94 metrelik genişliğiyle orta sınıftan çok üst sınıfa ait olan dört kişilik konsept temiz çizgileriyle dikkat çekiyor.
Arka tasarımda iki çift egzoz ve iddialı bir difüzör dikkat çekiyor.
Altıgen ön ızgara Hyundai izleri taşırken yan aynalar ve farlar dışında genel tasarım oldukça olgun.