Bu özel model, ailesi Poole Limanı yakınlarındaki Brownsea Adası'na sahip olan ve daha önce Sunbeam'de 1915 Indianapolis 500 yarışında yarışan zengin bir Londralı olan Noel van Raalte tarafından satın alındı.
1921'de van Raalte, bugün 57.569 sterlin eşdeğeri olan 1.150 sterlinlik oldukça makul bir miktarla ilk üretim Bentley'i sipariş etti. Kuzey Londra, Cricklewood'da üretilen 3 litrelik model, alüminyum gövdeye sahipti. Ne yazık ki, bugün otomobilin nerede olduğu bilinmiyor ve en son 1931'de Fransa'daki yarışta görüldü. Ancak otomobil iyi bir hayat sürdü ve Noel van Raalte otomobiline adeta aşıktı.
"Bir Bentley almamın nedeni, onun her açıdan olağanüstü performansıydı," diye yazdı. "Direksiyon, süspansiyon, yolu tutuş, frenler ve motor verimliliği gibi özellikler, bu otomobilde sahip olduğum diğer modellere göre çok daha iyiydi." diyerek otomobiline olan hayranlığını bir kez daha kağıda dökmüşti.
Van Raalte, Bentley motorlu otomobil sipariş eden ilk müşteri olmasına rağmen, aslında teslimatı ilk alan kişi değildi. Ivor Llewellyn, Ağustos 1921'de bir Bentley'i teslim alan ilk kişiydi. Gerçekten de 3 litrelik model marka için bir zaferdi ve Bentley'in kurulmasına yardımcı oldu. Model, 1924 ve 1927'de 24 Hours of Le Mans'ı kazanmaya devam edecek ve markanın efsanevi yarışta erken başarı serisini oluşturmasına yardımcı olacaktı.