otohaber_logo
Haberler
Beklenen Retro
Paris Otomobil Fuarının en etkileyici ve dikkat çeken isimlerinden biri olan Renault 4 tasarımından modern elektrik sistemine büyük bir başarı potansiyeli barındırıyor.
Beklenen Retro

Renault tarihinin ilk önden çekişli binek otomobili olarak 1961 yılında yollara çıkan Renault 4, dönemi için yenilikçi konsepti ve ulaşılabilir yapısıyla çok uzun yıllar sürecek bir başarı hikayesine imza atmıştı. 2024 yılında Renault 4 ismi yeniden karşımızda. Üstelik atasının karakterini koruyarak ama aynı zamanda da elektromobilite çağına uyum sağlayarak.


4,14 metre uzunluğundaki Renault 4 E-Tech’in markanın geçtiğimiz aylarda tanıttığı bir diğer küçük elektriklisi Renault 5’in altına konumlandırılacağı düşünülmüş olsa da karşımıza Clio’dan uzun ve Renault 5’ten daha üste konumlandırılan bir otomobil çıktı. 90 kW ve 110 kW olmak üzere iki güç ve 40 kWh (maksimum 300 km menzil) ve 52 kWh (maksimum 400 km menzil) olmak üzere iki batarya seçeneği sunulan otomobilde maksimum şarj kapasitesi versiyonuna göre 80 kW ve 100 kW. V2L ve V2G çift yönlü şarj özelliğiyle kullanışlı bir elektrikli olması amaçlanan otomobilin AC şarj kapasitesi 11 kW. Renault 5 ile boyutlar ve konumlandırma olarak karşılaştırma yapmak gerekirse Clio ve Captur örneği verilebilir. 2025’in ilk çeyreğinde Avrupa’da satışa sunulacak olan otomobilin ülkemizdeki akıbeti henüz belli değil.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.