Büyük küçük her kesimden yoğun ilgi gören Autoshow Fuarı ziyaretçi akınına uğradı. CNR Holding kuruluşu İstanbul Fuarcılık tarafından Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Derneği (OICA) ve Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) desteğinde iki yılda bir gerçekleştirilen Autoshow Fuarı'nın bu yıl ziyaretçi sayısı 800 bini aştı. 29 Ekim-7 Kasım tarihleri arasında düzenlenen fuarda son model oromobillerden klasiklere kadar her zevke uygun araç sergilendi. Bu yıl "Autoshow ve Kadın" konseptiyle kadınlara yönelik özel ayrıcalıklar getiren fuara kadın otomotiv tutkunlarının ilgisi damgasını vurdu. Autoshow'da ailelere yönelik başlatılan özel indirimler sayesinde fuara çocuklarıyla birlikte gelen anne ve babaların sayısında ciddi artış gözlendi.
Haberler
Autoshow Fuarı'na kadın ilgisi
Erkeklerin tutkusu olan Autoshow fuarına bu yıl kadın ziyaretçi akını yaşandı. Bu yıl Autoshow'a katılan kadın ziyaretçi oranı yüzde 25’e yükseldi.
- 26 Kasım 2010

Otomobil kullanımının artık erkeklerin yanı sıra kadınlar için de tutku haline geldiğini ifade eden CNR Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ceyda Erem, "Araştırmalar otomobil alımında kadınların büyük etkisi olduğunu gösteriyor. Biz de bu gerçekten yola çıkarak eşi ve çocuğuyla fuara gelen kadınlara giriş ücretlerinde çok özel bir indirim uyguladık. Ziyaretçi rakamlarına baktığımızda başarılı olduğumuzu da gördük. Böylece erkeklerin tutkusu olan Autoshow yalnız erkeklerin değil kadınların da tutkusu haline geldi" diye konuştu.
Büyük küçük her kesimden yoğun ilgi gören Autoshow Fuarı ziyaretçi akınına uğradı. CNR Holding kuruluşu İstanbul Fuarcılık tarafından Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Derneği (OICA) ve Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) desteğinde iki yılda bir gerçekleştirilen Autoshow Fuarı'nın bu yıl ziyaretçi sayısı 800 bini aştı. 29 Ekim-7 Kasım tarihleri arasında düzenlenen fuarda son model oromobillerden klasiklere kadar her zevke uygun araç sergilendi. Bu yıl "Autoshow ve Kadın" konseptiyle kadınlara yönelik özel ayrıcalıklar getiren fuara kadın otomotiv tutkunlarının ilgisi damgasını vurdu. Autoshow'da ailelere yönelik başlatılan özel indirimler sayesinde fuara çocuklarıyla birlikte gelen anne ve babaların sayısında ciddi artış gözlendi.
Büyük küçük her kesimden yoğun ilgi gören Autoshow Fuarı ziyaretçi akınına uğradı. CNR Holding kuruluşu İstanbul Fuarcılık tarafından Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Derneği (OICA) ve Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) desteğinde iki yılda bir gerçekleştirilen Autoshow Fuarı'nın bu yıl ziyaretçi sayısı 800 bini aştı. 29 Ekim-7 Kasım tarihleri arasında düzenlenen fuarda son model oromobillerden klasiklere kadar her zevke uygun araç sergilendi. Bu yıl "Autoshow ve Kadın" konseptiyle kadınlara yönelik özel ayrıcalıklar getiren fuara kadın otomotiv tutkunlarının ilgisi damgasını vurdu. Autoshow'da ailelere yönelik başlatılan özel indirimler sayesinde fuara çocuklarıyla birlikte gelen anne ve babaların sayısında ciddi artış gözlendi.
Düzenlendiği ilk günden bu yana otomotiv sektörünün lokomotifi haline gelen Autoshow'un otomotiv sektörünün beklentilerini karşıladığını belirten CNR Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ceyda Erem, "Otomotiv meraklılarının büyük ilgisini gören Autoshow'da tanıtımı yapılan pek çok araç burada direkt alıcı buldu. Fuarda milyon dolarlık araçların üzerinde "SATILDI" levhaları konuldu. Bir çok otomobil firması fuarda sergiledikleri araçların tükendiğini açıkladı. Bu bizim için büyük bir başarı. Türk insanının otomobil tutkusu bu fuarda bir kez daha ortaya çıktı" dedi. Ancak Autoshow'un asıl başarısının bundan sonraki süreçte yarattığı değerle ortaya çıkacağına dikkat çeken Erem şunları kaydetti: "Geçtiğimiz yıl, üretilen her 100 araçtan 72'sini ihraç eden sektör, Autoshow'la birlikte bu dinamizmini daha da artıracak. Autoshow Fuarı'nın sektörde 1 milyar dolarlık hacim yaratmasını bekliyoruz."
Gerçekleştirildiği her yıl büyük yankı uyandıran Autoshow'u bu yıl 800 bini aşkın kişinin ziyaret ettiğini açıklayan Ceyda Erem sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu yıl 200'ün üzerinde firmanın 8 salonda 120 bin metre karelik alanda stand açtığı Autoshow'u 800 binden fazla kişi ziyaret etti. Son üç fuarın ziyaretçi rakamlarına baktığımızda, Autoshow 2008'i 650 bin dolayında kişinin ziyaret ettiğini görüyoruz. Bu rakam 2006'da 622 bin, 2004'te ise 500 bin civarındaydı. Görüldüğü üzere, Autoshow'a gösterilen ilgi sürekli artan bir eğilime sahip."
Etiketler:
Diğer Haberler
HABERLER
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.