Bir 911 Turbo'dan daha iyi ne olabilir? Yeni bir 911 Turbo! Porsche'yle ilgili dönen yüzlerce geyikten sadece biri olsa da, aslında gerçeğin ta kendisi. Alman markanın süperspor liginde yer alıp günlük kullanım kolaylığıyla efsane olan modeli 911 Turbo, artık altıncı nesliyle karşımızda. Son neslinde standart versiyonunda 500 HP, S versiyonundaysa 530 HP gücünde olan 911 Turbo, yeni neslindeyse sırasıyla 520 ve 560 HP değerlerini sunuyor. 7 kademeli çift debriyajlı PDK otomatik şanzıman tarafından 4 tekerleğe birden aktarılan güç 911 Turbo'yu 3.2 saniyede 0'dan 100 km/s'ye çıkartırken maksimum hız 315 km/s. 40 HP'lik güç avantajına sahip olan Turbo S, 0-100 km/s sprinti 3.1 saniyede tamamlayıp 318 km/s maksimum hıza ulaşıyor. Güç ve performans farkları olan iki versiyonun da ortalama tüketim değerleri 9.7 lt/100 km olarak açıklanırken, yeni bir ısı yönetim sistemi ve şanzımanın süzülme fonksiyonuna sahip olması bu iddialı tüketimin kilit noktaları arasında yer alıyor. Özel bir arka aksla donatılan yeni 911 Turbo'da arka tekerlekler 2.8 dereceye kadar dönebilirken, bu sayede hem sürüş dinamiklerinin ciddi anlamda yükselmesi hem de günlük kullanımda park gibi manevraların kolaylaşması hedeflenmiş. Şimdiye kadar üretilen en geniş 911 Turbo modeli olan yeni nesilde arka çamurluklar 911 Carrera 4'e göre 28 mm genişletilmiş. Özel tamponları ve spoyleriyle kendini belli eden 911 Turbo'da opsiyonel olarak sunulan tam LED farlar, merkezi kilitli özel jantlar ve seramik frenler gibi özelliklerse 911 Turbo S'te standart olarak sunuluyor.
Gösterge tablosu 911 Turbo'ya özel tasarlanırken,350 km/s'de son bulan hız göstergesi performansın ipuçlarından sadece biri.
Genişleyen çamurluklar, heybetli spoyler ve agresif tamponla birlikte, 911 Turbo en çekici arka tasarımlardan birine sahip.
Kokpitte sunulan lüks ve konfor böylesine performanslı bir otomobil için alışılmışın dışında.