Tanıtılan ve sadece 333 adet üretilecek olan Audi R8 V10 GT RWD seçeneği R8 GT logosu, tampon spoylerleri, çamurluk detayları ve difüzörüyle R8 model ailesinden ayrılıyor. İç mekan ise siyah ve kırmızı emniyet kemerleri, paspaslar ve vites kolu kaplaması gibi detaylar yer alıyor.
R8 Coupe V10 GT RWD'de görev yapan 5,2 litrelik atmosferik V10 motor 620 HP güç üretiyor. Arkadan itişli olan bu araçta 7 ileri vitesli çift kavramalı şanzıman ve yeni Torque Rear sürüş modu bulunuyor. 565 Nm tork sunan bu araç, 100 km/s hızlanmasını 3,4 saniyede tamamlarken 0-200 km/s'ye 10,1 saniyede ulaşıyor. Hızı 320 km/s olan R8 V10 GT RWD'da görev yapan Torque Rear modu ESC'nin bir parçası olarak görev yapıyor ve çekiş kontrol sistemi (ASR) tarafından arka aksta kontrol ediliyor. Sistemde ASR'de farklı destek seviyeleri sunan yedi karakteristik eğri yer alıyor. Seviye 1 çok az kaymaya izin verirken, seviye 7 daha fazla kayma sağlanıyor. Direksiyon simidi üzerindeki kontrol anahtarı çevirerek istenilen arka tork seviyesi ayarlanabiliyor. Bu işlev aynı zamanda sürüş becerileri ve yol koşulları geliştikçe farklı bir adaptasyon da sağlıyor. Sistem çalışırken tekerlek devir sensörlerinden gelen bilgiler, direksiyon açısı, gaz pedalının konumu ile seçilen vites dikkate alınıyor ve motor kontrol ünitesi tarafından değerlendirilerek motor gücünün ayarlanması sağlanıyor.
Ağırlığı 1570 kg olan bu araçta 20 inçlik seramik fren sistemi, karbon fiber virej denge çubuğu, gibi özellikler de yer alıyor.