Tarihler 20 Mayıs 1992'yi gösterirken, otohaber Dergisi'nin 26 numaralı sayısında özellikle Amerika pazarında etkili olan yeni modeller dikkat çekiciydi. Bunların arasında Amerika'yı fethetmek isteyen Japonlardan Infiniti J30 T ve Lexus SC300 dikkat çekiciyken, Uzakdoğuluların saldırılarına karşı koymak için General Motors'un "yeni" markası Saturn de otohaber sayfalarını süslüyordu. Bugatti'nin 90'lardaki rüya otomobili EB110'un elden geçirilmiş versiyonu EB110 SS de bu sayıdaydı. Aracın 3.5 lt'lik 4 turbo beslemeli motoru 600 HP'den daha güçlüydü ve o dönem için, 348 km/ s'lik maksimum hızıyla, en hızlı seri üretim otomobil unvanını kazanmıştı. Bundan 20 yıl önce İskender Atakan-Yusuf Avimelek ve Serdar Bostancı-Cihat Gürkan'dan oluşan yarışçılarımız Bulgaristan'daki Zlatni Piassatzi Rallisi'nden elleri boş dönmüştü. Bostancı ve Gürkan patlayan lastikten dolayı yoldan çıkarken, Atakan ve Avimelek ise peşi sıra gelen mekanik sorunlardan dolayı yarışı bitirememişti. Hikayeyi Nurican Hızır yazmıştı. Aynı tarihlerde Ali Karacan, Ford Sierra'sı ile Bozhane Tırmanma'nın rekorunu kırıyor ve 8:17:35'lik bir zamana imza atıyordu. Bu haberdeyse Babür Gürel imzası vardı.
Bu 1928 Ford'un sahibi Nevzat Raydüs idi.