otohaber_logo
MULTIMEDYA
21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar
21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar
1 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

Lisjack, elmas uçlu bir matkap kullanarak 1992 model otomobilin kaportasını gravür işlemeleriyle kapladı.

2 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

2007 yılında gravür tekniğine merak saldığını belirten Lisjack, “Eşsiz bir eser” meydana getirmek istediğini, bunun için de o tarihte yeni boyattığı otomobilini kullandığını ifade ediyor. Lisjack, 5 bin saat harcayarak, aracın kaportasına Japon kültürüne ait figürler, şirket logoları ve çeşitli şekiller nakşetti. Sadece aracın kaputundaki ejderha figürü için 600 saatini harcadı.

3 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

Aracın kaportası dışında supap kapağı, kule gergisi ve matkaba dayanıklı diğer bölümlerine de işlemeler yapıldı. Lisjack, şimdi işlemeleri renklendirecek ve hasar görmemeleri için şeffaf bir filmle kaplayacak. Bu işlemler için ise 1,000 saat daha harcayacağını tahmin ediyor.

4 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

5 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

6 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

7 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

8 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

9 / 9

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

21 Yıllık Otomobilinde İkinci Bahar

Diğer Haberler