Para küçüklerde. Bunu en büyük ve lüks markalar da gayet iyi biliyor ve bu nedenle de şimdiye kadar ün saldıkları sınıfların dışına çıkarak daha küçük modellere yöneliyorlar. Tıpkı Range Rover gibi. Land Rover'ın lüks markasının 2 yıl önce yollara çıkan en küçük modeli Evoque, tasarımı, tarzı ve sürüş dinamikleriyle lüks İngiliz arazi ustasının şimdiye kadar uzak kaldığı bir kitle tarafından büyük ilgi gördü. Range Rover küçük prensini 2014 yılı için elden geçirirken yeni renk ve jant seçeneklerinden oluşan kozmetik değişikliklerle yetinmiş gibi görünse de, araçta sunulan en önemli değişiklik artık 9 kademeli bir otomatik şanzımanın görev yapması olacak. Daha iyi performans ve tüketim değerleri sağlayarak Evoque'un daha verimli bir hale gelmesini sağlayacak olan 9 kademeli yeni otomatik şanzımanın yanında yeni 4 tekerlekten çekiş sistemi de dikkat çekiyor. Land Rover InControl adı verilen acil durum uyarı sistemi de 2014 yılı yeniliklerinden biri ve aracın bulunduğu noktayı kaza gibi durumlarda acil durum merkezine bildiriyor. İngiliz markanın kendiyle aynı adı taşıyan amiral gemisi Range Rover da 2014 yılı için hibrid versiyonuyla tanıtılıyor. 3.0 lt'lik baz dizel V6'ya eşlik eden 48 HP'lik elektrikli motorla birlikte ortaya 335 HP'lik bir sistem gücü çıkartıyor. 1.6 km'lik bir elektrik menzili sağlayan bataryalar ön yolcu koltuğunun önünde zemine yerleştirildikleri için zeminden yükseklik 11 mm azalmış olsa da, aracın arazi yeteneğinin içten yanmalı motora sahip kardeşlerinin gerisinde olmadığı vurgulanıyor. 6.4 lt/100 km'lik ortalama tüketim ve 6.9 saniyelik 0-100 km/s hızlanma değerleri sunan Range Rover Hybrid 2014'ün ilk çeyreğinde yollara buluşacakken aynı versiyon Range Rover Sport'ta da sunulacak.