Geçen hafta başlattığımız ve 2011'in en az satan otomobillerinden oluşan dosyanın bu bölümünde de birbirinden farklı birçok marka ve model sayfalarımıza konuk oluyor. Bahsettiğimiz ikinci bölüm, kompakt sınıftan başlayarak, prestij sınıfına atılan ilk adım olan D segmentine kadar devam ediyor. Kendi sınıfında en az satan otomobiller arasında ise en üst sıradakilerle daha altlarda yer alanların arasındaki sayı farkı dikkat çekiyor. Öyle ki bazı segmentlerde başı çeken araç sadece bir adet satarken, daha aşağıdakiler, üç haneli rakamları bile görüyor. Yani fiyatlandırma, stoklar ve kampanyalar otomobillerin satış adetlerini değiştirmeye devam ediyor.
C Segmenti Sedan için tıklayınız.
C Segmenti Station için tıklayınız.
C Segmenti MPV için tıklayınız.
D Segmenti MPV için tıklayınız.